Bas logo
Hamburger afbeelding
Verschillende kantoorcubicles staan in een grote hal. Tussen de cubicles zien we een groen kleed, met daarop een zithoek. Daarin zien we roze zitbankjes en stoelen, kleine salontafeltjes en grote planten en bomen om de zithoek heen.

Kantoorinrichting

Je kantoor inrichten, is een fantastisch en tegelijkertijd tijdrovend traject. Zeker als je wilt renoveren of verbouwen. Dit kun je natuurlijk zelf begeleiden, maar waarom besteed je het niet uit? Dan houd jij de focus op je onderneming en doen wij waar we goed in zijn: het realiseren van een smaakvolle, functionele kantoorinrichting.

Bekijk onze projecten

Zo pakken we het aan

Bij Bas specialiseren we ons in kantoorinrichting, projectinrichting en akoestisch advies. Al deze expertises ontstonden vanuit de wens om jou als opdrachtgever te ontzorgen en je werkomgeving te optimaliseren, zodat die voor jou “werkt”.

 

Wij geloven namelijk dat als het rustig is op je werkvloer, ruimtes logisch afgestemd zijn op de mensen en het meubilair degelijk is, dit bijdraagt aan het succes van je bedrijf. 

 

Om dit te realiseren onderzoeken we je huidige werkomgeving, maken we een ontwerp, denken we in oplossingen en schakelen we ons uitgebreide netwerk van vakmensen in om jouw droominterieur te realiseren.

Vergaderruimte met een lichte visgraatvloer, een donkere, ovalen vergadertafel omringt met blauwe kuipstoelen. Boven de tafel hangt een designlamp met allemaal ringen. Achter de tafel zien we een vakkenkast met een tv-scherm erin.

Het stappenplan

Hoe het kantoorinrichtingsproject eruitziet, hangt af van wat je wilt. De inrichting of renovatie van een volledig pand vraagt om een andere aanpak, dan wanneer je alleen nieuwe hardware en een andere kleur op de muren wilt. Toch is er wel een basis stappenplan voor elk project.

Bekijk al onze projecten
01

Inventarisatie

Bespreken van jouw wensen, eisen en behoeften.
02

Ontwerp & stalen bepalen 

Ontwikkelen van de kantoorinrichting met een interieurstylist, 2D- of 3D-ontwerp en kiezen van de verf-, stof-, blad- en vloerstalen.
03

Verbouwing

Van muren sauzen tot wanden breken en interieurbouw.
04

Inhuizen & oplevering

Inhuizen en monteren van al het nieuwe kantoormeubilair, gevolgd door de (sleutelklare) oplevering.
Mannen handen bladeren door stofstalen voor kantoormeubilair.

Daarom kies je voor Bas

Een kantoorinrichtingsproject is niet niks, dus waarom zou je het aan ons overlaten? Bij Bas:  

 

✔︎ Heb je één vast contactpersoon die alles regelt en direct beslissingen maakt 

✔︎ Denken we oplossingsgericht: kan niet, bestaat niet

✔︎ Bieden we je kwaliteitsmeubels voor normaal geld

✔︎ Zijn we transparant in de kosten

✔︎ Geven we eerlijk advies en durven we je zaken af te raden

✔︎ Draait het om samen een eye-catching interieur neerzetten

✔︎ Werken we met een groot netwerk aan vaktechnische partners 

Neem contact op!
Waaier met kleurstalen erin voor kantinestoelen.
Bekijk al onze projecten
Kantoorpand met in de voorgrond een zithoek, met een chonky zitzak en links een roze-oranje stoel. In de achtergrond zie je kantoorhokjes gebouwd in een groter kantoorpand.

Den Ouden Groep

Kantoorruimte met een donkereiken visgraatvloer met daarop een witte plantenbakkast. En op de muur een visual met een landschap.

Hoekman Engineering: ergonomisch en licht

Entree van een kantoorpand, de hoge wand is bekleed met planten en in het midden met houten latten. Aan het plafond hangen twee cirkellampen.

Dikkenberg Beton: Een huiselijk kantoor

Bas en duurzaamheid

Duurzaamheid speelt bij veel bedrijven een grote rol en dus ook bij je nieuwe kantoorinrichting. Dus wat doen wij daaraan?

 

Retournemen en refurbishen meubilair 

Een unieke dienst die wij verlenen, is het retournemen, refurbishen en opnieuw verkopen van jouw gebruikte meubilair. Dit doen we onder ons label Outlet Kantoormeubels via deze weg krijgt jouw oude meubilair een tweede leven.  

 

Inkopen van Europese merken

Om de transportkilometers te verlagen, CO2-uitstoot te reduceren en goed zicht te hebben op het productieproces, kopen wij onze meubels zoveel mogelijk bij (Europese) merken die in Europa produceren. Deze fabrikanten voldoen vaak ook aan Europese wetten en normeringen, zoals de ISO 14021, wat betekent dat veel van hun meubilair voor 93 procent recyclebaar is. Zo koop je dus al duurzaam in.

 

 

 


Combineren van leveringen

Bestel je kantoormeubilair bij ons? Dan wordt dit vaak eerst bij ons geleverd en vervolgens transporteren wij het weer naar jou. Om hierbij leegrijden te voorkomen en kilometers te drukken, combineren we onze leveringen zoveel mogelijk.  

 

Trees for All

Wanneer wij kantoormeubilair leveren, kost dat altijd toch nog energie. Om de CO2-uitstoot daarvan te compenseren, doneren wij een maandelijks bedrag aan Trees for All. Deze organisatie plant daarvan bomen terug, zowel op eigen bodem als in het buitenland.

Stofstalen voor bureaustoelen in de kleuren bruin, cognac, ecru.

Meer weten?

Bel Bas!

Ben je enthousiast geworden? En wil je meer weten over het kostenplaatje en de mogelijkheden? Neem dan gerust contact met ons op voor een vrijblijvend adviesgesprek. We kijken ernaar uit om met je mee te denken over jouw ideale werkomgeving. 

Neem contact op!
Joan en Casper van Blijderveen samen op de foto. Links staat Joan, die kijkt naar Casper en rechts zit Casper op een barkruk.

Onze specialisaties

Bas gaat voor een inrichting die werkt!

Bekijk alle diensten
Kantine met daarin turqoise treinbanken, met daarvoor een zwart tafeltje en een zwarte kantinestoel aangeschoven. De glazenwand is deels bekleed met planten.
Kantoorinrichting
Kantoorruimte met daarin bruine akoestische scheidingswanden, aangevuld met een zandkleurige bank en rechts een grafische muur.
Akoestisch advies
Kantoor met daarin drie akoestische cabines, uitgerust met zit-stabureau, bureaustoel en monitor en oranje akoestische panelen.
Stiltewerkplek