Kantoorspecialist Veenendaal 

BAS kantoorspecialist in Veenendaal

Betrouwbare partner kantoorspecialist Veenendaal

Bent u met uw bedrijf gevestigd in Veenendaal? En wilt u een betrouwbare partner voor de levering van uw kantoorartikelen? Dan is BAS de perfecte partner voor u! Met jarenlange ervaring op de kantoorartikelen markt is BAS een leverancier die ervaring combineert met advies op maat. Het assortiment kantoorartikelen bij BAS is bijzonder ruim. Daarnaast heeft u de mogelijkheid om na uw bestelling op korte termijn over uw kantoorartikelen te kunnen beschikken in de omgeving van Veenendaal, de kantoorspecialist Veenendaal.

Leverancier kantoormeubelen

Niet alleen in kantoorartikelen is BAS een betrouwbare partner. Ook op het gebied van kantoormeubelen heeft BAS al jarenlanger ervaring. Dat betaalt zich uit in een assortiment vol verscheidenheid maar vooral kwaliteit. Wanneer u contact opneemt met BAS krijgt u een eigen adviseur die voor u een advies op maat uitbrengt. U kunt de kantoormeubelen in de showroom vlakbij kantoorspecialist Veenendaal aanschouwen, maar er is ook een optie tot het uitproberen van kantoormeubelen op locatie bij u in Veenendaal.

Speciale bureaustoel

Een kantoormeubel waar BAS gespecialiseerd in is, is de ergonomische bureaustoel. Deze ergonomische bureaustoel wordt in samenwerking met een erkende fysiotherapeut geheel naar de werkhouding van uw personeel samengesteld. Op deze wijze heeft uw personeel altijd de juiste werkhouding wat fysieke ongemakken naar aanleiding van langdurig achter een bureau zitten, voorkomt. Breng uw ziekteverzuim omlaag en de werktevredenheid omhoog!

Verhoog de werktevredenheid!

De werktevredenheid van uw administratiemedewerkers zal ook verhogen wanneer u besluit om gebruik te maken van de digitale archiveringsmiddelen van BAS. Met name wanneer u in het verleden gebruik heeft gemaakt van veel papieren document, of dit nog steeds doet, is de digitale archivering van BAS een uitkomst. Verwerk uw papieren documenten op systematische wijze door een perfecte samenwerking tussen printers, scanners en software. Zo kunnen uw administratiemedewerkers elk document eenvoudig weer terugvinden in het digitale archief. Dat versnelt het zoekproces en verbetert de efficiëntie van uw personeel.

 

Ga terug